tiistai 25. heinäkuuta 2017

ASIOIDEN HOITAMISTA JA ARKEA


Kesä kiitää hurjaa vauhtia ja syksyn lähestyminen tarkoittaa uuden elämänvaiheen alkua. Järjestelyt ovat edenneet mukavasti ja nyt olen saanut hankittua asunnon Briteistä, ostettua suuren matkalaukun ja irtisanottua nykyisen kotini vuokrasopimuksen. Seuraavaksi olisi aika varata lennot ja ottaa yhteyttä Kelaan. Niin paljon tekemistä ja samalla jännitys kasvaa suunnattomasti. Olisi niin kiva järjestää läksiäiset ja nauttia kesän viimeisistä päivistä ystävien kanssa, mutta en tiedä miten ehdin hoitamaan kaiken. Onneksi kesän lopussa mulla on mahdollisuus viettää hieman lomaa ja silloin haluan kyllä ottaa kaiken ilon irti Suomesta ja läheisistä. 

Blogin tulevaisuutta olen miettinyt jo pitkään ja en osaa vielä sanoa, jatkanko kirjoittelua ulkomailla tai muuttuvatko aihepiirit muutoksen myötä, mutta en aio stressata siitä, vaan teen niin kuin hyvältä tuntuu. Tällä hetkellä mulla on muutama kiva postausidea tiedossa ja toteuttelen niitä aina kun ehdin. Tänään halusin kuitenkin vaan kertoa missä mennään ja mitä mun arkeeni kuuluu. 



Kivaa tiistaita kaikille!

4 kommenttia :

  1. Mahtavaa, että muuttojärjestelyt etenevät hyvin. En osaa edes kuvitella miten iso homma on, kun muuttaa kokonaan toiseen maahan!! Ja täällä ainakin toivotaan, että blogi pysyy sun matkassa mukana :) Blogisi on ollut jo pitkään yksi mun suosikeista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista Tiia! :) Siinä on tosiaan paljon kaikenlaisia käytännönjärjestelyjä, mutta pikkuhiljaa kaikki etenee. Kiva kuulla, että luet mielellään blogiani. Tuntuisi kurjalta lopettaa, sillä blogi on kuitenkin iso osa mun elämää. Aika näyttää. :)

      Poista
  2. Totta kai jatkat kirjoittamista ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ihana kommentti! Teen parhaani pysyäkseni blogin ääressä vielä muutosten jälkeenkin. :)

      Poista

Ilahduta päivääni kommentilla! ♥

Blog Design by Get Polished | Copyright Just saying hi 2017